لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

خوش دارم که در نیمه های شب در سکوت مرموز آسمان و زمین به مناجات برخیزم. با ستارگان نجوا کنم و قلب خود را به اسرار ناگفتنی آسمان بگشایم. آرام آرام به عمق کهکشانها صعود نمایم، محو عالم بی نهایت شوم . از مرزهای علم وجود در گذرم و در وادی ثنا غوطه ور شوم و جز خدا چیزی را احساس نکنم.
از پشت پنجره ی اتاق
از پشت پرده خاطرات غمزده
یاد تو
چه دلنشین و خنک
این جان خسته را نوازش می دهد
باد می آید و انگار تویی می گذری

پیام های کوتاه

منو ادبم نکن

دوشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶ ب.ظ

خدایا منو با عقوبتت ادب نکن. عذرم رو بپذیر و به من سخت نگیر. مدتی که با بحران عاطفی دست و پنجه نرم میکردم و قلبم شکسته بود، به تو خیلی نزدیک تر بودم. اوضاع و احوال نمازام خیلی بهتر بود. اما وقتی از بحران خارج شدم، از تو هم شروع کردم به دور شدن مجدد.

میشه لطفا مجبورم نکنی همیشه در بحران ها بیام سمتت؟ نمیشه عادی و معمولی؟ بعضی وقتا میگم دوباره بهم شکست عشقی بده. به فدای چشم مستت شکند اگر سبویی. شکستمم مهم نیست، فدای سرت. عوضش وضع نمازام خوب میشه. اما بعدش میگم لا تودبنی به عقوبتک عزیز من.

+ ی جمله از حضرت علی چند وقته مثل زنگ تو گوشم داره صدا میکنه. گیرم دنیا برای تو بمونه، اما تو برای دنیا نمیمونی...

نظرات  (۱)

  • عطاملک | قرارگاه سایبری
  • سلام
    از شما دعوت میکنم کوتاه نوشته هایتان را در شبکه اجتماعی ویترین نیز منتشر بفرمایید
    و اگر پیشنهادی برای بهبود ویترین دارید در نظرات بازار در میان بگذارید
    https://cafebazaar.ir/app/ir.vitrin.app
    با سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی