لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

خوش دارم که در نیمه های شب در سکوت مرموز آسمان و زمین به مناجات برخیزم. با ستارگان نجوا کنم و قلب خود را به اسرار ناگفتنی آسمان بگشایم. آرام آرام به عمق کهکشانها صعود نمایم، محو عالم بی نهایت شوم . از مرزهای علم وجود در گذرم و در وادی ثنا غوطه ور شوم و جز خدا چیزی را احساس نکنم.
از پشت پنجره ی اتاق
از پشت پرده خاطرات غمزده
یاد تو
چه دلنشین و خنک
این جان خسته را نوازش می دهد
باد می آید و انگار تویی می گذری

پیام های کوتاه

پیرِ مرد

سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۴۲ ق.ظ
بغل دستم تو تاکسی یک پیرمرد سالخورده نشسته، به معنی واقعی کلمه گذشت سالها، خوردتش، چروک، نحیف، رنجور، از اونا که قافیه رو به زمان باختند، دارم به این فکر میکنم براش نه شهوتی مونده که با مقابله باهاش منزلتش نزد خدا بره بالاتر، نه جونِ چشم چرونی داره تا با ترک اون خدا شیرینی ایمان رو بهش بچشونه، مفاصل هم قوت نداره که بتونه از کار و زندگی بزنه بره نماز اول وقت بخونه، چشم و قلبش هم معلوم نیست چقدر آمادگی اشک ریختن و جذب قرآن و زیارت عاشورا داشته باشه.آدم اون سن نهایت ی تسبیح بگیره دستش ذکر استغفار بگه بابت عمر تلف شده اش.
عزیزم، عزیزم، عزیزم باید ره توشه از جوانی برداری، تو جوانی هر چی بکاری، تو دوران کهولت ازش منتفع میشی، فقط مواظب باش گذر زمان، تو رو با چرخ های "امروز فردا کردن" زیر نگیره 

نظرات  (۱)

  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • سلام.
    بسیار قابل تامل بود.

    +این عنوان وبتون خیلی جالبه. شدید برام سوال شده چرا این جمله رو به عنوان اسم وبلاگ انتخاب کردین؟
    پاسخ:
    یک زمان توسعه دهنده وب بودم و بر روی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو خیلی اهتمام می ورزیدم.تلاشم این بود که سایت در معرض نمایش دیگران به راحتی قرار بگیرد و سئوی ان افزایش یابد.بر روی کلمات کلیدی کار می کردم و بر روی استایل سایت تا زیبا منظر و کاربر پسن شود.اما خسته شدم از این نمایش و دوست داشتم جایی باشد برای خودِ خودِ خودم،فارغ از استیل و کلمات کلیدی و سئو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی