لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

خوش دارم که در نیمه های شب در سکوت مرموز آسمان و زمین به مناجات برخیزم. با ستارگان نجوا کنم و قلب خود را به اسرار ناگفتنی آسمان بگشایم. آرام آرام به عمق کهکشانها صعود نمایم، محو عالم بی نهایت شوم . از مرزهای علم وجود در گذرم و در وادی ثنا غوطه ور شوم و جز خدا چیزی را احساس نکنم.
از پشت پنجره ی اتاق
از پشت پرده خاطرات غمزده
یاد تو
چه دلنشین و خنک
این جان خسته را نوازش می دهد
باد می آید و انگار تویی می گذری

پیام های کوتاه

به وقت ۳۱ سالگی

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۱ ق.ظ

ساعت از دوازده شب گذشت و من یکسال بزرگتر شدم. یکسال به تو نزدیک تر شدم. ای خدای من. گذر عمر من رو پله های آمادگیم قرار بده برای ملاقات خودت با قلب سلیم. پله پله من رو آماده کن. منو درگیر خودت کن، تا جهانم زیر و رو شه.
اقا امیر المومنین در خطبه ۲۲۲ فرمود در دوره ای که پیامبری مبعوث نمیشه، خداوند بندگانی داره که با اون ها در گوش جانشان زمزمه میکند و در درون عقلشان با آنان سخن میگویند. همون هایی که چراغ هدایتند و نشانه های روشن خدا در بیابان ها هستند.اون ها در حالی که در دل بازار مشغول کارند، اما هیچ مبادله و معامله و تهیه گزارشات سازمانی ای اون ها رو از یاد خدا باز نمیداره و با یاد خدا روزگار میگذارنند.

فرشتگان آنها را در میان گرفته و آرامش بر اونها می باره و درهای آسمان به رویشون بازه.

خدایا منو از اونا قرار بده. روز تولدمه و شاید آدم ها در روز تولدشون دعای مستجابی داشته باشند نزدت. پس دعای مستجاب من رو هم این قرار بده. همتم کمه، ولی امیدم نه. دستم کوتاهه، اما دامن شما نه.

+و کن لله مطیعا

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی