لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

خوش دارم که در نیمه های شب در سکوت مرموز آسمان و زمین به مناجات برخیزم. با ستارگان نجوا کنم و قلب خود را به اسرار ناگفتنی آسمان بگشایم. آرام آرام به عمق کهکشانها صعود نمایم، محو عالم بی نهایت شوم . از مرزهای علم وجود در گذرم و در وادی ثنا غوطه ور شوم و جز خدا چیزی را احساس نکنم.
از پشت پنجره ی اتاق
از پشت پرده خاطرات غمزده
یاد تو
چه دلنشین و خنک
این جان خسته را نوازش می دهد
باد می آید و انگار تویی می گذری

پیام های کوتاه

سعادت و شقاوت و استفاده از پتانسیل درونی

يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۱۱ ق.ظ
ِ من همه و همه در گرو نماز اول وقت خوندنه. این چیزیه که بعد از چند سال بالا پایین و بدبختی فهمیدم! هیچ چاره ای ندارم جز اینکه خودمو با نماز اول وقت تربیت کنم؟ هر چی سنت. بالاتر بره حمید دلت سخت تر داره میشه. سختی دل بی صاحاب و هرزه ات رو با سختی نماز اول وقت بساب. لامصب سوهان بکش رو دلت. با چیز نرم که نمی تونی. نماز آخر وقت به هیچ جات نمی آد. به جایی رسیدم که دارم مسیر شقاوت و سعادت رو به تفکیک می بینم! میدونم و عمل نمی کنم. می بینم و خودمو به کوری می زنم. دنبال یک عادت باش تو زندگیت، نه بیشتر. اون هم اینکه خودتو عادت بده به نماز اول وقت!!!!!! هیچ عادت عن دیگه ای کسب نکن لطفا!!

نظرات  (۱)

  • مداحی جدید
  • تقریبا تموم بزرگای دین هم همین توصیه رو دارن . نماز اول وقت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی