لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

خوش دارم که در نیمه های شب در سکوت مرموز آسمان و زمین به مناجات برخیزم. با ستارگان نجوا کنم و قلب خود را به اسرار ناگفتنی آسمان بگشایم. آرام آرام به عمق کهکشانها صعود نمایم، محو عالم بی نهایت شوم . از مرزهای علم وجود در گذرم و در وادی ثنا غوطه ور شوم و جز خدا چیزی را احساس نکنم.
از پشت پنجره ی اتاق
از پشت پرده خاطرات غمزده
یاد تو
چه دلنشین و خنک
این جان خسته را نوازش می دهد
باد می آید و انگار تویی می گذری

پیام های کوتاه

وقت تنگ است و جرعه ها بسیار

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۰۹ ق.ظ

تو پیچ و خم یک مساله کاری گیر کردم. الان چند روزه هر چی تلاش میکنم راه حلی براش پیدا نمیکنم.همه مسیرایی که تست میزنم به بن بست میخوره.یکشنبه هم باید تحویلش بدم.بعضی وقتا با خودم میگم کار بی استرس چقدر خوب بود اگه ادم داشت.ولی بعدش بلافاصله جواب خودمو میدم که تا کاری چالش برانگیز نباشه،چیزی هم یاد نمیگیری و اگه چیزی یاد نگیری در جا میمونی و اگر در جا بمونی راکد میشی و میگندی.ولی بدیش هم اینه که مساله های آموختنی خیلییییی زیاده و وقتی با ی چالش روبرو میشی میمونی که کدوم رو باید اول یاد بگیری!
امروز عصر تداعی مکرر جمله "وقت تنگ است و جرعه ها بسیار" تعطیلات و لذت بردن رو به کامم زهر مار میکرد هی!احساس میکنم کلا نباید وقتی برای استراحت بزارم و فقط باید کار کنم و یاد بگیرم!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی