لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

خوش دارم که در نیمه های شب در سکوت مرموز آسمان و زمین به مناجات برخیزم. با ستارگان نجوا کنم و قلب خود را به اسرار ناگفتنی آسمان بگشایم. آرام آرام به عمق کهکشانها صعود نمایم، محو عالم بی نهایت شوم . از مرزهای علم وجود در گذرم و در وادی ثنا غوطه ور شوم و جز خدا چیزی را احساس نکنم.
از پشت پنجره ی اتاق
از پشت پرده خاطرات غمزده
یاد تو
چه دلنشین و خنک
این جان خسته را نوازش می دهد
باد می آید و انگار تویی می گذری

پیام های کوتاه

کسی تنهاییمو از من نمی دزده

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۲ ب.ظ

کسی حرف منو انگار نمیفهمه....هیچ کی حرف منو نمیفهمه چرا؟؟؟؟بابا مردم!!!!دورم شلوغه،ولی هیچ هم زبون ندارم.یکی باشه که حرفامو بفهمه...کسی باشه که حرفامو نزده از چشمام بخونه...

+ی عصر دیگه دلگیر

+دارم دق میکنم

+مادر هم فردا می آد خونه و باز غصه ام شروع میشه...

+دارم گریه میکنم

+دارم داریوش گوش میدم

+خیلی بی مرامی...

نظرات  (۵)

خوشبحال اون کسی که دوسش دارین.
پاسخ:
هعییییییی فلک
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • "کسی تنهاییمو از من نمیدزده".....چه جالب....من همش دنبال اینم که " کسی تنهاییمو از من ندزده"...O_o....
    به خاطر همین چیزا از از عشق گریزانم !....
    ولی جدا من معتقدم اگه "سهمتون" باشه ، حتما برمیگرده....به خدا توکل کنید....خدا خیلی خیرخواهه بنده هاشه.....
    بخوایید که کمکتون کنه.....ان شاء الله همه چی درست میشه....
    در پناه حق.
    پاسخ:
    لا یمکن الفرار عن العشق دخترم
    ممنونم ازت
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • بلاشک یمکن عمویی !
    پاسخ:
    عجب رویی داری دختر گلم.سلام عرض میکنم خدمتت.فقط خواهشا اون موقع ناله ها و گریه هاتو اینجا نیاریا :دی
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • ای بابا....ینی من خودم، خودمو نمیشناسم ؟؟؟؟!!!!!
    به اون مراحل نمیرسم قطعا !
    پاسخ:
    ان شا الله.ی ضرب به وصال میرسین شما پس
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • O_o.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی