لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

خوش دارم که در نیمه های شب در سکوت مرموز آسمان و زمین به مناجات برخیزم. با ستارگان نجوا کنم و قلب خود را به اسرار ناگفتنی آسمان بگشایم. آرام آرام به عمق کهکشانها صعود نمایم، محو عالم بی نهایت شوم . از مرزهای علم وجود در گذرم و در وادی ثنا غوطه ور شوم و جز خدا چیزی را احساس نکنم.
از پشت پنجره ی اتاق
از پشت پرده خاطرات غمزده
یاد تو
چه دلنشین و خنک
این جان خسته را نوازش می دهد
باد می آید و انگار تویی می گذری

پیام های کوتاه

اگه دختر بودم

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۲۱ ق.ظ

من اگه دختر بودم قطعا موهام مشکی بود و قطعا میزاشتم تا کمرم بیاد.هر روز صبح وقتی پخش تو رختخواب بودم موهام همه عرض رختخواب رو اشغال میکرد و موقع بلند شدن از خواب کلی به هم ریخته و ژولیده میشد.شکل خوابیدنمم خیلی ضایع بود.رو شیکم میخوابیدم و با پاهام ی عدد پنج یا هشت درست می کردم.احتمالا وقتی از خواب پا میشدم تا دو ساعت با هیچ کس حرف نمی زدم و فقط با تکون دادن سرم جواب می دادم.

اگه دختر بودم اسمم بهار بود (الان ی عده میگن اسم کِراشش بهاره😒😒).

ی عینک گردالی می زدم صورتم و حسااابی جنب و جوش می کردم،کتاب میخوندم،فیلم می دیدم،کلاس شنا و کلاس موسیقی و کلاس زبان می رفتم،دو سه تا دوست صمیمی که داشتم باهاشون کلی طبیعت گردی می کردم.بیرون هم نمیدونم،شاید چادری نبودم و به جاش ی تیپ اسپرت ولی سنگین می زدم.از اونا که به پسرا محل سگ هم نمیده و اصن آدم حسابشون نمی کنه.

اگه دختر بودم روزی کلی ساعت  می شستم جلو آینه و موهامو شونه می کردم و آخرِ شبا کلییی لوسیون می زدم بهشون.

احتمال خیلی زیاد هم هیچ وقت ازدواج نمی کردم،چون از پسرا بدم می آد و واقعا با مردای ایرانی بلانسبت نمیشه رفت زیر ی سقف.اولیه های برخورد با خانم ها رو بلند نیستند.

نظرات  (۳)

😁چقدر فمینست بودید پس
اگه دختر بودید الان ریز مو گرفته بودید،باید موهاتون کوتاه میکردید و قرص های مکمل میخورید

فکر میکردم میگفتید حتما چادر میپوشیدم
البته با محدودیت های جامعه و خانواده هم اشنایی ندارید گویا
طبیعت گردی احتمالا منتفی میشد 
پاسخ:
ععععع چ نکات ریزی.مو ریزه چیه؟؟؟از این زاویه نگاه نکرده بودم تا حالا.نیست پسرم،محدودیت های جامعه و خانواده برام تعریف نشده است :))))))))))))
نه خیلی برام چادر مهم نیست،مهم عفت و حیاست
پس خدا رِ شکر دختر نشدی 😀
پاسخ:
نمیدونم.شاید :دی
* ریزش مو
ببخشید اشتباه تایپی بود.

بعله دیگه طبق عرف و سنت پسرها هیچ محدودیتی ندارند.
پاسخ:
البته خیلی هیچ هیچ هم نه،ولی بله،مثل مجانب می مونه با محور "هیچ محدودیت"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی