لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

خوش دارم که در نیمه های شب در سکوت مرموز آسمان و زمین به مناجات برخیزم. با ستارگان نجوا کنم و قلب خود را به اسرار ناگفتنی آسمان بگشایم. آرام آرام به عمق کهکشانها صعود نمایم، محو عالم بی نهایت شوم . از مرزهای علم وجود در گذرم و در وادی ثنا غوطه ور شوم و جز خدا چیزی را احساس نکنم.
از پشت پنجره ی اتاق
از پشت پرده خاطرات غمزده
یاد تو
چه دلنشین و خنک
این جان خسته را نوازش می دهد
باد می آید و انگار تویی می گذری

پیام های کوتاه

میدونی اخلاص یعنی چی مشتی؟

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ب.ظ

یعنی اگه ی کار خوب کردی،فراموشش کنی

یعنی دیگه دایما بهش فکر نکنی و بگی آخ جون چه کار خوبی کردم!این ریا است.

اخلاص یعنی اینکه اگه خدای نکرده ی کار خوب ازت سر زد،برای خودت حق گناه قایل نشی،فکر نکنی متفاوت شدی و خدا باید دایم هواسش بهت باشه

بزارت خیالت رو راحت کنم

اخلاص یعنی اینکه حتی بدونی تو دنیا جبران نمیشه،تو آخرت هم جبران نمیشه،بازم کار خوب رو انجام بدی.

وگرنه اینکه به روی طرف نیاری و نیت مادی نداشته باشی که جزو حداقل حداقل شرایط اخلاصه....داداش من به اعمالت نناز که همش به ی تار مو بنده...ذره ای اخلاص در کارهامون اگه بود،برای دنیا و آخرتمون بس بود خداوکیلی.

حضرت علی فرمود عملت را اخلاص گردان زیرا انکه اعمال را نقادی میکند،بسیار بینا است....

مو رو از ماست میکشه بیرون،ی ذره ناخالصی داشته باشه،برمیگردونه....داداش گلم...داداش گلم....خدایا اخلاص بده.

خدایا،ای کاش بصیر و بینا نبودی این همه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی