لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

خوش دارم که در نیمه های شب در سکوت مرموز آسمان و زمین به مناجات برخیزم. با ستارگان نجوا کنم و قلب خود را به اسرار ناگفتنی آسمان بگشایم. آرام آرام به عمق کهکشانها صعود نمایم، محو عالم بی نهایت شوم . از مرزهای علم وجود در گذرم و در وادی ثنا غوطه ور شوم و جز خدا چیزی را احساس نکنم.
از پشت پنجره ی اتاق
از پشت پرده خاطرات غمزده
یاد تو
چه دلنشین و خنک
این جان خسته را نوازش می دهد
باد می آید و انگار تویی می گذری

پیام های کوتاه

غم عالم رو دلم

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ب.ظ

غم عالم انگار رو دلم سنگینی میکنه...دنیا رو مثل همه نمیبینم،دنیا در نظرم چقدر رنگ باخته،چقدر خاکستری داره میشه،احساس میکنم دارم پخته میشم....خدایا کمکم کن

نظرات  (۵)

خاکستری رنگ دنیای ماست...
Vaghan khob bod merci.....ba arsal 1878308687 be 203022 az khat irancell mitavanid az 1 ta 20 GB net astefade konid tavajoh arsal payam bala raygan ast+
عجیبه
  • حسن فیروزی
  • زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست
    واقعا زندگی کردن سخت شده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی