لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

خوش دارم که در نیمه های شب در سکوت مرموز آسمان و زمین به مناجات برخیزم. با ستارگان نجوا کنم و قلب خود را به اسرار ناگفتنی آسمان بگشایم. آرام آرام به عمق کهکشانها صعود نمایم، محو عالم بی نهایت شوم . از مرزهای علم وجود در گذرم و در وادی ثنا غوطه ور شوم و جز خدا چیزی را احساس نکنم.
از پشت پنجره ی اتاق
از پشت پرده خاطرات غمزده
یاد تو
چه دلنشین و خنک
این جان خسته را نوازش می دهد
باد می آید و انگار تویی می گذری

پیام های کوتاه

این دو روز رو پاک کن لطفاً

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۵۶ ق.ظ

خدایا سلام . خوبی؟؟ خوشی؟؟ چه خبر؟؟ خوش میگذره؟؟ با زحمتا؟؟ ببین، من خیلی پر رو ام،این دو روز که خونه خالم بود رو لطفا کلا پاک کن و کات کن بریز سطل آشغال. مرسی.هیچی دیگه هم ندارم بگم. 

خواهش میکنم.فردا هم اولین روزی هست که بعد از دو سال بیکارم، از خونه هفت صبح میخوام بزنم بیرون اما نمیدونم کجا برم! برم همون شرکتی که فلانی رفته پیشش یعنی؟ پیش مقدس پور.

استرس دارم خدا، توکل به تو، هر چی شد، فقط کمکم کن آدم باشم. سعی میکنم اگه دیدمش عادی باشم! اوکی؟؟
مرسی خدا. توکل به تو.
پس این دو روز حله دیگه،؟ پاک میکنی کلا؟ فکر کن هیچی نشده.
بازم مرسی، قربانت. بوس بوس







نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی