لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

فارغ از استیل و کلمات کلیدی

لعنت به این سئو

خوش دارم که در نیمه های شب در سکوت مرموز آسمان و زمین به مناجات برخیزم. با ستارگان نجوا کنم و قلب خود را به اسرار ناگفتنی آسمان بگشایم. آرام آرام به عمق کهکشانها صعود نمایم، محو عالم بی نهایت شوم . از مرزهای علم وجود در گذرم و در وادی ثنا غوطه ور شوم و جز خدا چیزی را احساس نکنم.
از پشت پنجره ی اتاق
از پشت پرده خاطرات غمزده
یاد تو
چه دلنشین و خنک
این جان خسته را نوازش می دهد
باد می آید و انگار تویی می گذری

پیام های کوتاه

به سوی او...

چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ق.ظ

خدایا
مرا
به گونه ای بساز
شکل بده
و بتراش
که مایه شرمساری تو نباشم .
 
خدایا
هر روز که راه ستایش تو را می پیمایم
با دیدگانی شگفت زده
زیبایی را می جویم
که ذات توست
و هر روز وظایفم را با فروتنی به انجام می رسانم
به برادران و خواهرانم یاری می رسانم
تا باری گران را
در جاده پر پیچ و خم زندگی بر دوش کشند
و هر روز در دل نجوا می کنم
" در خوشی وغم در شکست و موفقیت
در آفتاب و باران خدایا فقط خواست تو انجام پذیرد ."
 
خدایا
ذهن من
چون قایقی طوفان زده در تلاطم است
آیا این قایق را آرمش می بخشی
تا من خواست تورا در یابم؟
آیا توان انجام خواست خود را به من می بخشی؟
توان انجام خواست تو با عشق و ملایمت
ایمان و پاکی و شرافت
بدون تعلل و بدون توجه به سخنان دیگران!
با انجام خواست تو
که آدمی به آرامش و بالاترین نیکی ها دست می یابد .
 
خدایا
معبودم
تو به همه چیز آگاهی
پس بادا که خواست تو
پیوسته تحقق پذیرد .
در اندوه و شادی
معبودم
بادا که خواست تو تحقق پذیرد .
 
خدایا
مرا متبرک گردان
تا در دنیایی که همه
به دنبال لذت تملک و قدرتند
دیدگانم بر تو دوخته باشد .
مگذار از پی چیزهایی روم
که مرگ آنها را می رباید
بلکه به جست و جوی چیزهایی برآیم
که زندگی را در بر دارند
من با گوهرهای زمین با زر و سیم
با دارایی و ملک چه کنم؟
ثروت عشق تو را می خواهم
 
خدایا
به تو عشق می ورزم
بیشتر و بیشتر به تو عشق می ورزم
تو را بیش از هر چیز دیگری در این دنیا
دوست می دارم .
چنان به تو عشق می ورزم که
سرمست و بی خود می شوم .
خدایم
مرا عشق پاک و خلوص و عبودیت عطا کن
متبرکم کن تا دنیا با تمامی
غم ها و خوشی هایش زشتی ها و زیبایی هایش
مرا نفریبد
خدایم
مرا ابزار یاری و شفایت
در این دنیای پر رنج و درد قرار بده
 
خدایا
مرا تطهیر کن
خدایا
باز سقوط کرده ام
نور تو را پنهان کرده ام
اما نام تو دستگیر از پا افتادگان است
سوی تو می آیم
تا سینه آلوده ام را تطهیر کنی .
مرا بشویی پاک سازس
چنان مطهر
که دوباره سقوط نکنم .
 
خدایا
اگر با من باشی
چه کسی می تواند علیه من باشد؟
اگر من با تو باشم
چگونه ممکن است که دشواری ها نصیبم شوند
و از میان بر داشته نشوند؟
هیچ مشکلی هیچ مانعی و هیچ گره ای نیست
که من و تو با هم
نتوانیم آن را از میان بر داریم .
 
خدایا
چنان نزدیکی که نمی توانم ببینمت .
صدای تو هر لحظه با من سخن می گوید
اما من آن را نمی شنوم
مرا به اعماق درونم ببر
تا شکوه بی پرده جمال تو را ببینم
مرا بیاموز
پیوسته تو را بجویم
و همواره به عنوان یگانه پناهگاهم
به تو رو کنم .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی